Przeprowadzki biur Kraków i okolice

Przeprowadzki biur potrafią sparaliżować pracę w firmie na długie tygodnie. Zgubione pudełka, dokumenty, sprzęt komputerowy mogą utrudnić wykonywanie normalnych czynności Twoim pracownikom.

Powierz przeprowadzkę biura w Krakowie specjalistom

Ponad 20 letnie doświadczenie w przeprowadzkach firm i biur na terenie Krakowa i nie tylko sprawia, że jesteśmy zaufanym partnerem w kwestii przewożenia sprzętu biurowego w ramach przeprowadzki biura. Jako firma transportowa z wieloletnim doświadczeniem przeprowadziliśmy niejedną tego typu usługę i wiemy co należy zrobić, aby przebiegła szybko i bezboleśnie.

Jak zaplanować przeprowadzkę biura?

Pierwszym i jednym z najważniejszych elementów przeprowadzki jest planowanie całego przedsięwzięcia i przygotowanie logistyczne. Które rzeczy przewieźć jako pierwsze? Gdzie spakować dokumenty i jak je podpisać, aby przy rozładunku można było je łatwo znaleźć?  Jak zabezpieczyć biurka, szafki i komody?

Nasi pracownicy służą radą przy planowaniu przeprowadzki biura – przy darmowej wycenie udzielamy szczegółowych informacji jak się do tego przygotować.

Pakowanie sprzętu i dokumentów przed przeprowadzką biura

Zdaniem eksperta

Gdy już zaplanujemy cały proces należy zacząć pakować sprzęt i dokumenty. Radzimy dokładnie opisywać pudła i koperty – tak aby później bezproblemowo odnaleźć je w nowym miejscu. Kolorowe nalepki i flamastry ułatwią sprawę.  Każdy karton należy starannie zakleić, żeby nie wysypał się podczas ładowania czy przewożenia – mówi Arnold z Transpec Przeprowadzki

Podczas przeprowadzki biura czy firmy często okazuje się, że spora część dokumentów jest już niepotrzebna. Aby nie poniewierały się po nowym biurze, lub co gorsza po wysypisku śmieci oferujemy usługę bezpiecznego niszczenia dokumentów.

Przeprowadzka biura a załadunek i transport

Tak przygotowane kartony nasi pracownicy przeniosą do specjalnych samochodów, aby przewieźć je do siedziby nowego biura.

Uwaga: Wszystkie usługi naszej firmy transportowej są ubezpieczone specjalną polisą na wypadek nieszczęśliwych wypadków.

Ile kosztuje przeprowadzka biura? 

Koszt usługi, jaką jest przeprowadzka biura, ustalany jest indywidualnie. Kwota uzależniona jest od takich czynników, jak czas trwania przeprowadzki, odległość punktu startowego do miejsca docelowego, wielkość mienia, ilość wykorzystanych materiałów do pakowania, wielkość i ilość samochodów do załadunku, termin przeprowadzki. 

Dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnej firmy transportowej podczas przeprowadzki biura? 

Tak jak już wielokrotnie wspominaliśmy, przeprowadzka domu, firmy czy biura jest niejednokrotnie procesem bardzo złożonym, z tego względu często praktycznie niemożliwe jest zorganizowanie tego przedsięwzięcia na własną rękę. Realizowane przez nas przeprowadzki biur w Krakowie są organizowane tak, aby w żaden sposób nie zakłócić normalnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Działamy szybko i sprawnie. Powierzając w nasze ręce wszystkie sprzęty i meble biurowe, mają Państwo gwarancję, że trafią one bezpiecznie pod nowy adres siedziby firmy. Co więcej, wszystkie wykonywane przez nas usługi są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Specjalizując się w przeprowadzkach firmowych, staramy się każdorazowo dostosowywać ofertę do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów. 

Co wchodzi w zakres przeprowadzki biura? 

Zakres świadczonych przez na usług w ramach przeprowadzek biur obejmuje:

  • dostawę specjalistycznych materiałów do pakowania;
  • zabezpieczanie i pakowanie mienia;
  • demontaż sprzętu biurowego oraz mebli;
  • transport specjalnie przystosowanymi pojazdami;
  • rozładunek mienia w miejscu docelowym.

Gdzie wykonujemy przeprowadzki biurowe? 

Przeprowadzki biur realizujemy na terenie Krakowa i całego województwa małopolskiego. Do tej pory przeprowadzaliśmy firmy z Wieliczki, Nowej Huty czy Niepołomic

Jakie jeszcze inne usługi, poza przeprowadzkami biur, świadczymy?

Przeprowadzamy zarówno klientów firmowych, jak i indywidualnych. Ponadto naszym klientom oferujemy szereg usług dodatkowych, jak niszczenie dokumentów, magazynowanie i utylizację, opróżnianie mieszkań, strychów, piwnic, transport sprzętu AGD i RTV. Na specjalnie życzenie organizujemy również przeprowadzki międzynarodowe.

Bezpłatna wycena przeprowadzki biura w Krakowie

Aby otrzymać bezpłatną wycenę przeprowadzki biura prosimy o wypełnienie formularza na stronie Kontakt lub wysłanie SMSa pod numer 0503-503-727   – skontaktujemy się w ciągu 24 godzin. Zapoznaj się też z opiniami o naszej firmie.

Wszystkie usługi transportowe wykonujemy z największą starannością!