Przeprowadzki biur

Przeprowadzki biur potrafią sparaliżować pracę w firmie na długie tygodnie. Zgubione pudełka, dokumenty, sprzęt komputerowy mogą utrudnić wykonywanie normalnych czynności Twoim pracownikom.

Uniknij tego – powierz przeprowadzkę specjalistom!

Ponad 20 letnie doświadczenie sprawia, że jesteśmy zaufanym partnerem w kwestii przewożenia sprzętu biurowego. Przeprowadziliśmy niejedną tego typu usługę i wiemy co należy zrobić, aby przebiegła szybko i bezboleśnie.

Planowanie przeprowadzki

Pierwszym i jednym z najważniejszych elementów jest planowanie całego przedsięwzięcia i przygotowanie logistyczne. Które rzeczy przewieść jako pierwsze? Gdzie spakować dokumenty i jak je podpisać, aby przy rozładunku można było je łatwo znaleźć?  Jak zabezpieczyć biurka, szafki i komody?

Nasi pracownicy służą radą przy planowaniu przeprowadzki biura – przy darmowej wycenie udzielamy szczegółowych informacji jak się do tego przygotować.

Pakowanie sprzętu i dokumentów

Gdy już zaplanujemy cały proces należy zacząć pakować sprzęt i dokumenty. Radzimy dokładnie opisywać pudła i koperty – tak aby później bezproblemowo odnaleźć je w nowym miejscu. Kolorowe nalepki i flamastry ułatwią sprawę.  Każdy karton należy starannie zakleić, żeby nie wysypał się podczas ładowania czy przewożenia.

Podczas pakowania często okazuje się, że spora część dokumentów jest już niepotrzebna. Aby nie poniewierały się po nowym biurze, lub co gorsza po wysypisku śmieci oferujemy usługę bezpiecznego niszczenia dokumentów.

Załadunek i Transport

Tak przygotowane kartony nasi pracownicy przeniosą do specjalnych samochodów, aby przewieść je do siedziby nowego biura.

Uwaga: Wszystkie usługi naszej firmy są ubezpieczone specjalną polisą na wypadek nieszczęśliwych wypadków.

 

Bezpłatna wycena:

Aby otrzymać bezpłatną wycenę prosimy o wypełnienie formularza na stronie Kontakt lub wysłanie SMSa pod numer 0506-506-405   – skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.